U ontvangt de nota van Infomedics
Waarom ontvang ik een nota van Infomedics?
Wij houden ons graag uitsluitend bezig met mondzorg op maat. Wij zorgen liever voor u dan dat wij veel tijd besteden aan de financiële administratie. Daarom hebben wij de verwerking van de nota’s overgedragen aan Infomedics.
Wat betekent dit voor u?
U ontvangt een nota van Infomedics en ziet in één oogopslag hoe de nota is opgebouwd.
Als uw zorgverzekeraar een gedeelte vergoedt, dan staat dit duidelijk op de nota. Hoeveel dit is, hangt af van de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering. Het resterende bedrag betaalt u aan Infomedics. Staat er geen vergoeding op uw nota vermeld? Dan betaalt u het hele bedrag aan Infomedics.
Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding of recht op vergoeding? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.
Privacy
Voor een correcte administratie en facturatie delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics gaat hier, net als wij, uiterst zorgvuldig mee om. Infomedics is ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd. Meer informatie over het privacy beleid van Infomedics kunt u vinden op www.infomedics.nl
Betaling van uw nota
U kunt de nota van Infomedics op verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld met iDEAL of via een (digitale) bankoverschrijving. Bekijk alle betaalmogelijkheden op www.infomedics.nl
Infomedics hanteert een standaard betaaltermijn van 30 dagen. Heeft u net iets meer tijd nodig om de nota te voldoen? Ga naar www.infomedics.nl of mail/bel met het Contact Center van Infomedics.
Op www.infomedics.nl kunt u veel zaken rondom de nota zelf regelen. Zo kunt u de nota inzien, de status van uw nota controleren en een adreswijziging doorvoeren.
Vragen over uw nota?
Voor vragen over uw nota kunt u terecht op de website van Infomedics. U kunt ook contact opnemen met het Contact Center van Infomedics.
www.infomedics.nl
036-2031900